MidtFolk 25 år

Jubilæumsreception på Herning Bibliotek fredag 12. juni 2026 kl. 16.30 til 17.00

Det er nu mere end 25 år siden, at vores lille musikforening blev startet.

Vi var en lille flok folkemusik-interesserede, der gik sammen og holdt stiftende generalforsamling på Fermaten i november 1999 og startede med koncerterne på Fermaten i år 2000.

Vores mål med foreningen var at udbrede folkemusikken i området og i Herning. Vi synes, det er lykkedes, der er kommet flere koncerter i folk-genren og også mange flere til koncerterne.

Det fejrer vi med vores store gratis koncert på Torvet fredag 12. juni om aftenen.

Vi fejrer det dog først med en uformel jubilæumsreception på Herning Bibliotek 12. juni kl. 16.30, hvor vi er værter med lidt godt til ganen og halsen. Der vil selvfølgelig også være musik.

Vi glæder os til at se medlemmer, musikere og samarbejdspartnere og alle andre til hyggeligt samvær.

Hilsen

Bestyrelsen MidtFolk

Kommende koncerter

No event found!

Følg os på facebook

Vi samarbejder med: